ورزش

گوندوغان جایی نخواهد رفت!/ بارسلونا هنوز باید پیشرفت کند

گوندوغان جایی نخواهد رفت!/ بارسلونا هنوز باید پیشرفت کند

گزارش‌های زیادی مبنی بر جدایی ایلکای گوندوغان از بارسلونا منتشر شد اما هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، انتظار دارد که ستاره تیمش در این فصل هم بماند. این ملی‌پوش ۳۳ ساله آلمانی در سال ۲۰۲۳ از منچسترسیتی به این تیم پیوست و در آخرین سال قرارداد خود با بارسلونا قرار دارد. گوندوغان یکی از پردرآمدترین بازیکنان این باشگاه است و رسانه‌های اسپانیایی گزارش می‌دهند که ممکن است او پس از به خدمت گرفتن دنی اولمو، باشگاه را ترک کند.

بارسلونا روز شنبه در دیدار مقابل والنسیا با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید اما گوندوغان بازی را به دلیل مصدومیت جزئی از دست داد. فلیک پس از بازی به خبرنگاران گفت: «گوندوغان روز دوشنبه ابروی خود را زخمی کرد و به همین دلیل در خانه می‌ماند. او بازیکن و شخصیت بزرگی است. من با او زیاد صحبت کرده‌ام، اما این صحبت‌ها بین خودمان است، ما رابطه خوبی داریم. من او را به خوبی می‌شناسم. حس می‌کنم در باشگاه خواهد ماند.»

فلیک در ادامه در مورد عملکرد بازیکنانش در بازی صحبت کرد: «می‌دانستیم که مستایا ورزشگاه سختی برای بازی کردن است، والنسیا در نیمه اول کار را برای ما سخت کرد، اما از کسب سه امتیاز خوشحالیم. بازیکنان جوان لاماسیا در پیش‌فصل و در تور آمریکا نشان دادند که می‌توانند در تیم ما بازی کنند و من از عملکرد آنها بسیار راضی هستم. مارک برنال نمایش بسیار خوبی داشت. در طول شش هفته‌ای که با بازیکنان جوان لاماسیا کار کردیم، دیدیم که چقدر پیشرفت کرده‌اند. ما هنوز جای زیادی برای پیشرفت داریم. باید بیشتر از این‌ها پیشرفت کنیم. امروز می‌دانستیم که یک نبرد بزرگ و بازی بسیار فشرده‌ای خواهیم داشت، اما فکر می‌کنم مستحق سه امتیاز بودیم. در یک نبرد سخت و دشوار موفق به پیروزی شدیم.»

فلیک در انتها در مورد عملکرد روبرت لواندوفسکی که هر دو گل بارسا را در این دیدار به ثمر رساند گفت: «من او را در بایرن داشتم و خیلی خوب او را می‌شناسم. او امروز عالی بود، نه تنها به‌خاطر دو گلی که زد، بلکه به‌خاطر تلاش‌های دفاعی‌اش.»

بیشتر بخوانید: اولین اقدام فلیک؛ شکار خفاش!/ برد بارسا با درخشش لوا

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا